Regulamin Sklepu

Regulamin Sklepu pamietamy.net.pl

§1 Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy Regulamin Sklepu (zwany dalej: Regulamin) określa określa zasady dokonywania zakupów w ramach sklepu internetowego dostępnego w domenie pamietamy.net.pl (zwanego dalej: Serwis) oraz warunki współpracy Sprzedawcy z Klientem lub Użytkownikiem w zakresie korzystania z Serwisu i świadczenia Usług za jego pośrednictwem.

 

2. Operatorem Serwisu, Sprzedawcą oraz Usługodawcą jest: Karolina Dudziak, ul. Czereśniowa 13/1 61-160 Czapury (zwana dalej: Sprzedawcą), działając na zasadach działalności nierejestrowanej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców.

 

3. Każdy Użytkownik przed skorzystaniem z Serwisu zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem.

 

4. Od momentu rozpoczęcia korzystania z Serwisu i zaakceptowania warunków niniejszego Regulaminu Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania jego postanowień.

 

 

§2 Definicje

 

1. Klient – osoba, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę o dostarczenie treści cyfrowych na zasadach określonych Regulaminem.

 

2. Sprzedawca – Karolina Dudziak, ul. Czereśniowa 13/1, 61-160 Czapury.

  

3. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

4. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na podstawie odrębnego regulaminu usług.

 

5. Serwis – administrowany przez Sprzedawcę w domenie pamietamy.net.pl serwis internetowy pod nazwą Sklep, w ramach którego Sprzedawca świadczy Usługi na warunkach opisanych w Regulaminie.

 

6.  Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Usług ze Sprzedawcą.

 

7. Konto – zbiór danych w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczących danego Klienta, za pomocą którego może on dokonywać zakupów w Sklepie.

 

8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu lub Usługi zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

 

9. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

10Polityka prywatności – dokument zawierający szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Użytkowników Serwisu, regulujący w szczególności zasady przetwarzania danych osobowych tych Użytkowników. 

 

11. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

 

 

§3 Ochrona Danych Osobowych

 

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

 

2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży, w tym w szczególności w celach wskazanych w pkt. II Polityki Prywatności.

 

3. Operator przetwarza dane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

4. Przetwarzanie danych osobowych przez Operatora uregulowane zostało w Polityce Prywatności, udostępnionej na stronie Serwisu.

 

 

§4 Wymagania techniczne

 

1. Dostęp i korzystanie z Serwisu oraz korzystanie jest darmowy. Aby uzyskać dostęp do funkcjonalności Serwisu wymagane jest skorzystanie z urządzenia posiadającego przeglądarkę internetową i  komunikującego się z Internetem.

 

2. Do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży Klient musi posiadać aktywne konto poczty elektronicznej działającego na dowolnym serwerze.

 

3. Operator zastrzega możliwość czasowej niedostępności Serwisu, w celu przeprowadzenia niezbędnych czynności serwisowych i konserwacyjnych.

 

 §5 Kontakt ze Sklepem

 

1. Adres Sprzedawcy: ul. Czereśniowa 13/1, 61-160 Czapury

 

2. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@pamietamy.net.pl

 

3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie oraz poprzez formularz kontaktowy i telefon podany na podstronie Kontakt.

 

 

§6 Informacje ogólne i zasady korzystania z Serwisu

 

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

 

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Usługi i Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu, możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

 

3. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowanie, zgodnie z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o przypadkach naruszenia Regulaminu lub przepisów prawa w związku korzystaniem z Serwisu.

 

4. Klient powinien korzystać z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych, interesów i praw.

 

5. Klient nie może bez pisemnej zgody Sprzedawcy, wykorzystywać treści dostępnych w Serwisie w innym zakresie niż opisany w Regulaminie.

 

6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zachowania Klientów, niewykonanie przez nich czynności i obowiązków prawnych oraz za następstwa działań Klientów i osób trzecich, które naruszają postanowienia Regulaminu. 

 

7. Sprzedawca w zakresie prawnie dozwolonym nie będzie ponosić odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z dostępu lub braku dostępu oraz korzystania lub braku możliwości korzystania z Usług i Produktów.

 

 

 §6 Zasady składania Zamówienia

 

  W celu złożenia Zamówienia należy:

 

1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” ;

 

2. Skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia, klikając przycisk „Przejdź do zamówienia”;

 

3. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

 

4. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 7 pkt 7.

 

5. Kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” oraz dokonać płatności. Poprzez aktywację przycisku „Kupuję i płacę” Klient składa Zamówienie na wybrane Usługi lub  Produkty i potwierdza obowiązek zapłaty.

  

  

§7 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

 

a) Przesyłka Paczkomat Inpost,

 

b) Przesyłka DPD Pickup,

 

c) Dostawa przez Sprzedawcę – dostępna wyłącznie przy jednoczesnym zamówieniu usługi na wskazanym w zamówieniu miejscu (wybranym cmentarzu)

  

2. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:

 

a) Płatności przelewem tradycyjnym

 

b) Szybkie płatności elektroniczne w systemie Tpay


c) Karty płatnicze/kredytowe w systemie Stripe

 

3. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

 

4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

 

5. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

 

6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Usługę/Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia. 

 

7. Gdy płatność za Produkt nie zostanie uregulowana w terminie 3 dni od dnia Zamówienia, Zamówienie złożone przez Klienta jest anulowane.

 

  

§8 Zawarcie umowy sprzedaży

  

1. W ramach Serwisu publikowane są informacje o Usługach i Produktach oraz warunki złożenia Zamówienia. Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

2. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Usług/Produktów będących przedmiotem zamówienia.

 

3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.

 

4. Po zaksięgowaniu wymaganej płatności i zweryfikowaniu przez Sprzedawcę możliwości wykonania Zamówienia, najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych, Sprzedawca prześle do Klienta wiadomość potwierdzającą przyjęcie Zamówienia. Informacja o przyjęciu Zamówienia (status „Zamówienie przyjęte”) jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

 

5. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia przyjęcia Zamówienia z zastrzeżeniem §8 pkt 6 i 7.

 

6. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

 

7. W przypadku wyboru przez Klienta dostawy Produktu przez Sprzedawcę przy jednoczesnej realizacji Usługi, Produkt będzie dostarczony w terminie wskazanym w Regulaminie Usług. O przewidzianym terminie wykonania Usługi Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę.

 

8. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

 

9. Dostawa Produktu przez Sprzedawcę na cmentarz, przy jednoczesnej realizacji Usługi jest bezpłatna.

 

10. Warunki realizacji Usług zawarte zostały dodatkowo w Regulaminie Usług 

 

 

§9 Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się:

 

a) dla Produktów- od chwili dostarczenia Produktu Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik,

 

b) dla Usług- od chwili zawarcia umowy.

 

3. W przypadku Umowy Sprzedaży która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

 

4. W przypadku Umowy Sprzedaży, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

 

5. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.

 

6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – przez formularz kontaktowy. Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w §5. 

 

7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

 

8. Skutki odstąpienia od umowy:

 

a) W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

 

b) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

 

c) Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

 

d) W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

 

e) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem .

 

f) Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

 

g) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

  

9. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

    

10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:

 

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

 

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

 

d) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

 

e) w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,

 

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

 

§10 Reklamacje

 

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od chwili zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji, jeżeli Usługa nie jest zrealizowana zgodnie z Regulaminem Usług.

 

2. Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: biuro@pamietamy.net.pl lub na adres: Karolina Dudziak, ul. Czereśniowa 13/1, 61-160 Czapury, z dopiskiem „Reklamacja”.

 

3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane pozwalające zidentyfikować Klienta oraz dokładny opis i powód reklamacji oraz opis żądania Klienta związanego z reklamacją. W przypadku, gdy informacje okażą się niewystarczające do rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o uzupełnienie zgłoszenia reklamacyjnego lub przekazanie niezbędnych informacji. Czas rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę liczony jest od dnia, w którym otrzyma on wszystkie niezbędne informacje.

 

4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail podanego podczas składania Zamówienia lub innym kanałem komunikacji, podanym w zgłoszeniu reklamacyjnym. 

 

5. Klient  może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przez:

 

a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu,

 

b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego,

   

c) uzyskanie bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.

 

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

 

 

§11 Postanowienia końcowe

  

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

  

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.

  

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

 

4. Zmiany Regulaminu Sklepu będą publikowane na tej podstronie Serwisu, wchodząc w życie z chwilą ich publikacji. Dalsze korzystanie z Serwisu oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych zmian Regulaminu Sklepu.

 

 

Data wejścia w życie bieżącego Regulaminu Sklepu: 

03-03-2025

0
TWÓJ KOSZYK
  • No products in the cart.